21 Haz 2008

Ceyrek Final sevinci

Turkiye Hirvatistan milli takimlari arasinda oynanan ceyrek final macinda bir buyugumun yardimiyla bende mac seyretme sansi olanlardan biriydim. O dakikalar benim icin unutlmaz oldu. Hele o ilk golu sahalarimizda gordukten sonra dedim hakemin zoruyla maci kaybettik. Merdivenlerden soylene soylene giderken bir baktim bir sevinc ilk baslarda anlamadim ne oldu. Sonradan bilincim yerine geldiginde yanimda tanimadigim biri ALLAH ina gurban Sampiyon Turkiye diye tezaruhat ediyorum.

Penatilara kalmamiz sonucunda Rustu nun mukkemel kurtarislari sayesinde Ceyrek Final Engelini gecmis olduk, su saaten sonra benim icin tek karsilasma FINAL dir.

ilerleyen gunlerde unutulmaz macin BILETINI scan edip buradan paylasmayi dusunuyorum.

SAMPIYON TURKIYE!!!

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa